Înţelegerea împărtăşită a calităţii – oportunitate pentru asigurarea calităţii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1077 16
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-09 00:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.3 (67)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
CHICU, Valentina. Înţelegerea împărtăşită a calităţii – oportunitate pentru asigurarea calităţii. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 1(95), pp. 2-7. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(95) / 2016 / ISSN 1810-6455

Înţelegerea împărtăşită a calităţii – oportunitate pentru asigurarea calităţii

Shared understanding of quality – opportunity for quality assurance

CZU: 37.013.3

Pag. 2-7

Chicu Valentina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2018


Rezumat

Înţelegerea diferită de către părinţi şi cadrele didactice a esenţei şi calităţii educaţiei timpurii a cauzat apariţia unor fenomene care influenţează negativ copilul, relaţia părinţilor cu cadrele didactice, imaginea educaţiei, în general. Managementul procesului de revizuire şi de implementare curriculară, structura şi conţinutul curriculumului pentru educaţia timpurie pot servi drept oportunitate pentru crearea unei platforme de dezbateri cu scopul de a ajunge la înţelegerea, împărtăşită de către toţi actorii educaţionali, a concepţiei asupra copilului, copilăriei şi educaţiei timpurii

Different understanding by parents and teachers of the essence and quality of early education, has caused the emergence of phenomena that adversely affects the child’s parents’ relationship with teachers, the image of education in general. The management review process and implementing the curricular structure and content of the curriculum for early childhood education can serve as an opportunity to create a platform for discussion to reach understanding shared by all actors educational conception child, early childhood and education

Cuvinte-cheie
perceived quality, education, curriculum, educator, parent, opportunity, management.,

children’s wellbeing