Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1077 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-09 00:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.3 (67) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
SM ISO690:2012 CHICU, Valentina. Înţelegerea împărtăşită a calităţii – oportunitate pentru asigurarea calităţii. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 1(95), pp. 2-7. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(95) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.3 | ||||||
Pag. 2-7 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Înţelegerea diferită de către părinţi şi cadrele didactice a esenţei şi calităţii educaţiei timpurii a cauzat apariţia unor fenomene care influenţează negativ copilul, relaţia părinţilor cu cadrele didactice, imaginea educaţiei, în general. Managementul procesului de revizuire şi de implementare curriculară, structura şi conţinutul curriculumului pentru educaţia timpurie pot servi drept oportunitate pentru crearea unei platforme de dezbateri cu scopul de a ajunge la înţelegerea, împărtăşită de către toţi actorii educaţionali, a concepţiei asupra copilului, copilăriei şi educaţiei timpurii |
||||||
Cuvinte-cheie perceived quality, education, curriculum, educator, parent, opportunity, management., children’s wellbeing |
||||||
|