Contexte motivante de învăţare pentru dezvoltarea cititorului competent
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
640 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-30 14:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:821.135.1 (33)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087)
SM ISO690:2012
GAPEI, Oxana. Contexte motivante de învăţare pentru dezvoltarea cititorului competent. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 1(95), pp. 25-28. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(95) / 2016 / ISSN 1810-6455

Contexte motivante de învăţare pentru dezvoltarea cititorului competent

Motivational learning contexts for the development of a competent reader

CZU: 37.02:821.135.1

Pag. 25-28

Gapei Oxana
 
Liceul Teoretic "Olimp", s. Puhăceni
 
 
Disponibil în IBN: 10 martie 2018


Rezumat

Articolul se referă la rolul unor contexte motivante pentru elevul cititor de literatură artistică. Se propun tehnici de lucru care sporesc calitatea lecturilor și creează posibilități reale pentru dezvoltarea cititorului autonom.

The article refers to the role of some motivational contexts for the pupil-reader of artistic literature. Some working techniques are proposed to enhance the quality of the reading process and to create real possibilities for the growth of the independent reader.

Cuvinte-cheie
reader, motivation, reading strategies, critical thinking.