De ce băieţii au rezultate şcolare mai slabe decît fetele?
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
620 50
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 13:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+37.018 (9)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
MUŞENCO, Angela. De ce băieţii au rezultate şcolare mai slabe decît fetele? In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 1(95), pp. 21-24. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(95) / 2016 / ISSN 1810-6455

De ce băieţii au rezultate şcolare mai slabe decît fetele?

Why the boys have weaker school results than the girls?

CZU: 37.015.3+37.018

Pag. 21-24

Muşenco Angela
 
Liceul Teoretic „Ion Creangă“, or. Soroca
 
 
Disponibil în IBN: 10 martie 2018


Rezumat

Articolul abordează problema insuccesului şcolar la băieţi prin prisma mai multor factori: specificul dezvoltării cognitive, organizarea învăţămîntului şi a mediului şcolar etc. În acest context, sînt analizate cîteva soluţii pentru eliminarea diferenţelor de învăţare la fete şi băieţi

The article treats the issue of boys’ school failure through several factors: the particularities of the cognitive development, the organization of the education and the school environment etc. In this context some solutions for reducing the learning differences between the boys and the girls are analyzed

Cuvinte-cheie
boys’ performance, learning differences of girls/boys, separate learning,

teaching methods.