Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
620 50 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 13:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+37.018 (9) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 MUŞENCO, Angela. De ce băieţii au rezultate şcolare mai slabe decît fetele? In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 1(95), pp. 21-24. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(95) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+37.018 | ||||||
Pag. 21-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema insuccesului şcolar la băieţi prin prisma mai multor factori: specificul dezvoltării cognitive, organizarea învăţămîntului şi a mediului şcolar etc. În acest context, sînt analizate cîteva soluţii pentru eliminarea diferenţelor de învăţare la fete şi băieţi |
||||||
Cuvinte-cheie boys’ performance, learning differences of girls/boys, separate learning, teaching methods. |
||||||
|