Articolul precedent |
Articolul urmator |
840 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 18:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923:37+37.015.3 (1) |
Psihologie (3397) |
Educație (14334) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 BIVOL, Aliona. Personalitatea – valoare formată în procesul educational. In: Protecţia drepturilor omului: mecanisme naţionale şi internaţionale, 8 decembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2017, pp. 64-71. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Protecţia drepturilor omului: mecanisme naţionale şi internaţionale 2017 | ||||||
Masa rotundă "Protecţia drepturilor omului: mecanisme naţionale şi internaţionale" Chișinău, Moldova, 8 decembrie 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923:37+37.015.3 | ||||||
Pag. 64-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Le processus de l’éducation comprend différentes valeurs: résponsabilité, vérité, amour, intelligence qui à travers le temps par distinction deviennent parties composantes de l’organisation de la personnalité. Le respect de soi comme valeur personnelle se reflète sur le milieu social, forme un chaînon durable ayant comme but la culture des relations interpersonnelles harmonieuses. On considère que les valeurs: “Famille” et “Santé” sont les plus importantes, parce qu’elles acquèrent soutien et encouragement et représentent le sens de la vie. Telles valeurs comme Amour, Amitié, Carrière (valeur sociale) occupent la deuxième place selon le critère du prestige. |
||||||
Cuvinte-cheie valoare, educaţie, personalitate, dragoste, familie, om |
||||||
|