Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
989 119 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 10:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1324) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
SM ISO690:2012 PANICO, Vasile, ȚURCAN, Violeta. Tipologia si etapele realizarii exercițiului didactic. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 132-137. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02 | ||||||
Pag. 132-137 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul este consacrat analizei şi dezvoltării conceptului „exerciţiul didactic”. În lucrare se prezintă temeiurile/criteriile ştiinţifice de tipologizare a exerciţiilor didactice: componentele structurare ale personalităţii, tipurile de activităţi sociale, obiectivele educaţionale, componentele culturii sociale, reflectate în conţinutul învăţământului, etapele procesului de însuşire a materiei de învăţământ. În lucrare se descriu şi se caracterizează etapele/fazele exercitării didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie metoda exerciţiului didactic, tipologia exerciţiilor didactice, etapele/fazele exercitării didactice. |
||||||
|