Tipologia si etapele realizarii exercițiului didactic
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
989 119
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 10:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1324)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
SM ISO690:2012
PANICO, Vasile, ȚURCAN, Violeta. Tipologia si etapele realizarii exercițiului didactic. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 132-137. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Tipologia si etapele realizarii exercițiului didactic

Typology and stages of the teaching exercise

CZU: 37.02

Pag. 132-137

Panico Vasile1, Țurcan Violeta2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „Ion și Doina Aldea-Teodorovici”, mun. Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 19 ianuarie 2018


Rezumat

Studiul este consacrat analizei şi dezvoltării conceptului „exerciţiul didactic”. În lucrare se prezintă temeiurile/criteriile ştiinţifice de tipologizare a exerciţiilor didactice: componentele structurare ale personalităţii, tipurile de activităţi sociale, obiectivele educaţionale, componentele culturii sociale, reflectate în conţinutul învăţământului, etapele procesului de însuşire a materiei de învăţământ. În lucrare se descriu şi se caracterizează etapele/fazele exercitării didactice.

The study is devoted to the analysis and development of concept exercise. This paper reflects the grounds/scientific criteria typology of exercises: components of personality structure, types of social activities, educational objectives, components of social culture reflected in the content of education, stages of educational material properties, the paper describes and characterizes the stages/phases of the exercise.

Cuvinte-cheie
metoda exerciţiului didactic, tipologia exerciţiilor didactice, etapele/fazele exercitării didactice.