The correlation between music and elementary school disciplines (English, mathematics and religion)
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
744 20
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-23 12:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:78 (33)
Probleme generale de didactică și metodică (1190)
Muzică (1804)
SM ISO690:2012
BADARNE, Belal, COCIERU, Natalia. The correlation between music and elementary school disciplines (English, mathematics and religion). In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 126-131. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

The correlation between music and elementary school disciplines (English, mathematics and religion)

Corelația dintre muzică și disciplinele din școala elementară (engleză, matematică și religie)

CZU: 37.02:78

Pag. 126-131

Badarne Belal, Cocieru Natalia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 19 ianuarie 2018


Rezumat

Music is inherent in the spoken language. Many young children appear to be naturally inclined to hum or to sing a tune. In this context, it is beneficial to build upon musical interests and enhance their literacy development simultaneously, by integrating music throughout curricular areas to develop comprehension skills, improve listening and oral language skill development, improve attention and memory, and enhance abstract thinking.

Muzica este un factor inerent în limbajul vorbit. Majoritatea copiilor pot cânta sau fredona o melodie fără dificultăți. În acest context, este benefică stimularea interesului pentru muzică paralel cu dezvoltarea competențelor pentru alte discipline, fapt care va avea drept consecințe dezvoltarea atenției, memoriei, gândirii abstracte, precum și abilităților de înțelegere și de comunicare.

Cuvinte-cheie
music, religion,

affective filter, English, maths.