Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1281 54 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-29 01:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.265 (36) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4011) |
SM ISO690:2012 CUZNEŢOV, Larisa. Ideile si acţiunile morale familiale ca factor decisiv al educației de calitate în contextul parteneriatului scoala-familie-comunitate. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 36-48. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.265 | ||||||
Pag. 36-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă un studiu teoretico-aplicativ, ce ține de esența, condițiile și conținutul colaborării școală-familie-comunitate, prin analiza implicării familiei în calitate de actor și factor decisiv de realizare a unei educații de calitate în cadrul parteneriatul socio-educațional. Se stabilesc specificul și influența ideilor și acțiunilor morale familiale asupra sporirii eficienței colaborării în cadrul parteneriatului școală-familie-comunitate, abordate din perspectiva celor trei culturi: postfigurativă, cofigurativă și prefigurativă (care reprezintă cele trei generații umane). |
||||||
Cuvinte-cheie familie, şcoală, comunitate, parteneriat educativ, conștiință morală, idei morale, acțiuni morale, acțiuni educative familiale, actori sociali, agenți educativi, cultura postfigurativă, cultura cofigurativă, cultura prefigurativă. |
||||||
|