Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
876 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 12:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:519.1:004 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Analiză combinatorică. Teoria grafurilor (115) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 BOSTAN, Marina. Aspecte didactice în predarea algoritmilor pentru determinarea drumurilor minime în grafuri. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 4-24. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:519.1:004 | ||||||
Pag. 4-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt examinate abordări didactice privind procesul de predare-învățare al algoritmilor pentru determinarea drumurilor minime în grafuri. Luând în considerație provocările tehnologice din ultima perioadă, autorii menționează că este necesar să se schimbe accentele și paradigmele privind studierea Teoriei Grafurilor în instituțiile superioare de învățământ. Instrumentele didactice propuse de autor vin să soluționeze unele din problemele examinate. |
||||||
Cuvinte-cheie algoritm, teoria grafurilor, drumuri minime, predare-învățare. |
||||||
|