Aspecte didactice în predarea algoritmilor pentru determinarea drumurilor minime în grafuri
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
876 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 12:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:519.1:004 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Analiză combinatorică. Teoria grafurilor (115)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
BOSTAN, Marina. Aspecte didactice în predarea algoritmilor pentru determinarea drumurilor minime în grafuri. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 4-24. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Aspecte didactice în predarea algoritmilor pentru determinarea drumurilor minime în grafuri

Didactic aspects in teaching the algorithms for determining the minimum paths in graphs

CZU: 37.02:519.1:004

Pag. 4-24

Bostan Marina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 19 ianuarie 2018


Rezumat

În acest articol sunt examinate abordări didactice privind procesul de predare-învățare al algoritmilor pentru determinarea drumurilor minime în grafuri. Luând în considerație provocările tehnologice din ultima perioadă, autorii menționează că este necesar să se schimbe accentele și paradigmele privind studierea Teoriei Grafurilor în instituțiile superioare de învățământ. Instrumentele didactice propuse de autor vin să soluționeze unele din problemele examinate.

This article examines didactic approaches on teaching-learning the algorithms for determining the minimum paths in graphs. Taking into consideration the technological challenges of the last period, the authors point out that it is necessary to change the emphasis and paradigms regarding the study of the Graph Theory in the higher education institutions. The didactic tools proposed by the author come to solve some of the problems examined.

Cuvinte-cheie
algoritm, teoria grafurilor, drumuri minime, predare-învățare.