Role and Assessment of Company’s Marketing Potential
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
776 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-22 18:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:658.1 (7)
Probleme generale ale comerțului. Piața (827)
Forme de întreprinderi. Finanțare (325)
SM ISO690:2012
ZLATOVA, Svetlana. Role and Assessment of Company’s Marketing Potential. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători, Ed. 15, 28-29 aprilie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2017, Ediția.15, Vol.1, pp. 157-160.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediția.15, Vol.1, 2017
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători"
15, Chișinău, Moldova, 28-29 aprilie 2017

Role and Assessment of Company’s Marketing Potential

CZU: 339.138:658.1

Pag. 157-160

Zlatova Svetlana
 
Comrat State University
 
 
Disponibil în IBN: 17 ianuarie 2018


Rezumat

In the article there is examined the methodological and practical assessment issues of the economic and marketing potentials. An important component of the marketing is the information for planning. A particular attention should be paid to assessment of company’s marketing potential, which ensures the company’s competitive ability.

Cuvinte-cheie
marketing, marketing potential, Potential, marketing management, economic potential