Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-22 18:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:658.1 (7) |
Общие вопросы торговли. Рынок (827) |
Типы предприятий. Финансы (325) |
![]() . Role and Assessment of Company’s Marketing Potential. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători, Ed. 15, 28-29 aprilie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2017, Ediția.15, Vol.1, pp. 157-160. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători Ediția.15, Vol.1, 2017 |
||||||
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători" 15, Chișinău, Moldova, 28-29 aprilie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:658.1 | ||||||
Pag. 157-160 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
In the article there is examined the methodological and practical assessment issues of the economic and marketing potentials. An important component of the marketing is the information for planning. A particular attention should be paid to assessment of company’s marketing potential, which ensures the company’s competitive ability. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, marketing potential, Potential, marketing management, economic potential |
||||||
|