Articolul precedent |
Articolul urmator |
755 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-27 21:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138 (429) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (816) |
SM ISO690:2012 ARICOVA, Liubov. The Process of Developing the Concept of Positioning. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători, Ed. 15, 28-29 aprilie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2017, Ediția.15, Vol.1, pp. 154-157. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători Ediția.15, Vol.1, 2017 |
||||||
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători" 15, Chișinău, Moldova, 28-29 aprilie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138 | ||||||
Pag. 154-157 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article considers theoretical aspects of positioning determination and reveals the nature of product positioning in the market. The method of the process of developing the concept of positioning using a number of steps is substantiated. These steps are applicable to products and services in the domestic and international markets. The positioning of the products forms the basis on which the marketing strategy is built. |
||||||
Cuvinte-cheie positioning, Market, consumer, product, segmentation, conception |
||||||
|