Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
659 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-24 01:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.1 (1420) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2581) |
SM ISO690:2012 DABIJA, Ana. Proiectarea sarcinilor evaluative: practici bune la Universitatea de Stat din Moldova. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 58-62. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.1 | ||||||
Pag. 58-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă abordarea teoretică şi empirică a componentei evaluarea didactică – triada predare-învăţareevaluare – din perspectiva unor metode care scot acest element important de sub incidenţa subiectivismului, deseori prezent în evaluarea rezultatelor şcolare şi academice. |
||||||
Cuvinte-cheie teaching evaluation, best practice, design tasks, knowledge, application, integration, subjectivism |
||||||
|