Proiectarea sarcinilor evaluative: practici bune la Universitatea de Stat din Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
659 16
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-24 01:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.1 (1420)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2581)
SM ISO690:2012
DABIJA, Ana. Proiectarea sarcinilor evaluative: practici bune la Universitatea de Stat din Moldova. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 58-62. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455

Proiectarea sarcinilor evaluative: practici bune la Universitatea de Stat din Moldova
CZU: 378.1

Pag. 58-62

Dabija Ana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 31 august 2017


Rezumat

Articolul prezintă abordarea teoretică şi empirică a componentei evaluarea didactică – triada predare-învăţareevaluare – din perspectiva unor metode care scot acest element important de sub incidenţa subiectivismului, deseori prezent în evaluarea rezultatelor şcolare şi academice.

This article presents theoretical and empirical component approach teaching evaluation – the triad of teaching-learning-assessment – in terms of methods that bring this important educational act under bias, often present in the school and university evaluation.

Cuvinte-cheie
teaching evaluation, best practice, design tasks,

knowledge, application, integration, subjectivism