Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
988 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-28 20:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2/.3:574(478) (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007) |
Ecologie generală şi biodiversitate (779) |
SM ISO690:2012 URSU, Ludmila, RUSULEAC, Tatiana, GÎNJU, Stela, SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Constatări experimentale privind evaluarea competenţei de educaţie ecologică în procesul pregătirii iniţiale a cadrelor didactice pentru învăţămîntul preşcolar şi primar în Republica Moldova
. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 62-66. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2/.3:574(478) | ||||||
Pag. 62-66 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se prezintă unele rezultate ale studiului constatativ-experimental al formării competenţei de educaţie ecologică în procesul pregătirii cadrelor didactice pentru învăţămîntul preşcolar şi primar în R.Moldova, realizat la finele anului de învăţămînt 2011-2012 de Laboratorul Ştiinţific EcoEducaţie al UPS I. Creangă. Se formulează concluzii referitoare la unele deficienţe în pregătirea iniţială a pedagogilor, se propun soluţii eficiente. În plan general, se argumentează importanţa considerării atitudinilor în procesul evaluării unei competenţe. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluation, ecological education, competence, teacher training, primary school, attitude towards the environment |
||||||
|