Cultura și impactul valorilor culturale asupra comportamentului consumatorului
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1074 169
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 11:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
366.1:008 (2)
Consumerism (156)
Civilizație. Cultură. Progres (818)
SM ISO690:2012
CRISTAFOVICI, Profira, REMEȘOVSCHI, Natalia. Cultura și impactul valorilor culturale asupra comportamentului consumatorului. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2017, nr. 2(102), pp. 216-220. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2(102) / 2017 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Cultura și impactul valorilor culturale asupra comportamentului consumatorului
CZU: 366.1:008

Pag. 216-220

Cristafovici Profira, Remeșovschi Natalia
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 24 august 2017


Rezumat

La etapa actuală, abordarea culturală a consumului este o necesitate stringentă, care ar permite înțelegerea mai profundă a comportamentului consumatorului aflat sub incidența mutațiilor culturale ca urmare a asimilării valorilor postmodernismului, schimbărilor mediului și procesului de globalizare. În acest articol autorii evidențiază unele mutații culturale cu impact asupra consumului din Republica Moldova

At present time, the cultural approach of consumption is an urging necessity that would allow a deeper understanding of consumer behavior that is subject to cultural mutations as a result of assimilation of the values of postmodernism, changes in the environment and the process of globalization. In this article the authors highlight some cultural mutations with an impact on consumption in the Republic of Moldova

Cuvinte-cheie
cultură, consum,

mutații culturale, valori naționale și globale.,

postmodernism