Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-04 10:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
366.1:008 (2) |
Consumerism (156) |
Civilization. Culture. Progress (827) |
![]() CRISTAFOVICI, Profira, REMEȘOVSCHI, Natalia. Cultura și impactul valorilor culturale asupra comportamentului consumatorului. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2017, nr. 2(102), pp. 216-220. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 2(102) / 2017 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
CZU: 366.1:008 | ||||||
Pag. 216-220 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
La etapa actuală, abordarea culturală a consumului este o necesitate stringentă, care ar permite înțelegerea mai profundă a comportamentului consumatorului aflat sub incidența mutațiilor culturale ca urmare a asimilării valorilor postmodernismului, schimbărilor mediului și procesului de globalizare. În acest articol autorii evidențiază unele mutații culturale cu impact asupra consumului din Republica Moldova |
||||||
Cuvinte-cheie cultură, consum, mutații culturale, valori naționale și globale., postmodernism |
||||||
|