Nivelul stabilității emoționale al cadrelor didactice din învățământul primar în funcție de vârstă, vechime în muncă și mediu de trai
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1063 62
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 20:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.31-015.3 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
BUCUN, Nicolae, CERLAT, Raisa. Nivelul stabilității emoționale al cadrelor didactice din învățământul primar în funcție de vârstă, vechime în muncă și mediu de trai. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 2(54), pp. 82-94. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470

Nivelul stabilității emoționale al cadrelor didactice din învățământul primar în funcție de vârstă, vechime în muncă și mediu de trai
CZU: 373.31-015.3

Pag. 82-94

Bucun Nicolae, Cerlat Raisa
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 22 august 2017


Rezumat

Articolul prezintă o analiză a stabilității emoționale a cadrelor didactice din învățământul primar. Rezultatele cercetării evidențiază influența semnificativă pe care o poate exercita mediul de trai și vechimea în munca didactică asupra dinamicii nivelului stabilității emoționale. La fel, sunt identificate particularitățile de gen capabile să confere o notă distinctivă sferei afective în general și stabilității emoționale în particular și este analizată statistic fluctuația grafică a nivelului stabilității emoționale în relație cu factorul vârstă a respondenților.

Cuvinte-cheie
stabilitate emoțională, cadre didactice, mediu de trai, categorii de vârstă,

vechime în muncă, particularități de gen