Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1243 66 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-04 20:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.016.046 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 DUMINICĂ, Stella, DASCAL, Angela. Valențele formative ale abordării integrate a curriculumului în Educația timpurie. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 2(54), pp. 20-28. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.016.046 | ||||||
Pag. 20-28 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul articol se reflectă abordarea integrată a curriculumului în educație timpurie. Conceptul de curriculum integrat se referă la o anumită modalitate de proiectare, organizare și desfășurare a procesului educațional care produce o interelaționare a ariilor curriculare pe domenii de cunoaștere, astfel încât vine în satisfacerea nevoilor de dezvoltare ale copiilor și ajută la crearea de conexiuni între ceea ce învață copii și experiențele lor prezente și trecute. În acest sens, vă propunem în continuare un model de integrare curriculară ramificată pentru a demonstra congruența domeniilor de cunoaștere cu domeniile de dezvoltare. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum integrat, domenii de dezvoltare, activitate integrată, interdisciplinaritate, pluridisciplinaritate, transdisciplinaritate, domenii de cunoaștere, integrarea curriculară ramificată |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-53614</doi_batch_id> <timestamp>1714261753</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Univers Pedagogic</full_title> <issn media_type='print'>18115470</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2017</year> </publication_date> <issue>2(54)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Valențele formative ale abordării integrate a curriculumului în Educația timpurie</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Stella</given_name> <surname>Duminică</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Angela</given_name> <surname>Dascal</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2017</year> </publication_date> <pages> <first_page>20</first_page> <last_page>28</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>