Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
813 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 19:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13 (430) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 GLOBU, Nelea. Paradigme postmoderniste în formarea profesională iniţială a învăţătorului. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 4(80), pp. 19-26. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(80) / 2013 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13 | ||||||
Pag. 19-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Paradigmele postmoderniste sînt abordate pe trei dimensiuni complementare şi solidare din punct de vedere funcţional: dimensiunea constructivistă (unde subiectul îşi personalizează metodele de lucru şi îşi construieşte strategii de acţiune adaptate propriei formări şi propriei personalităţi), dimensiunea corelată cu interacţiunile sociale (sociologică) şi dimensiunea corelată cu mediul (interactivă), care condiţionează renovarea metodologiei educaţionale. |
||||||
Cuvinte-cheie initial professional training, paradigm, teacher, Models, constructivism, professional competence, socio-constructivist theory, cognitive-constructivist learning |
||||||
|