Conștiința valorii și eficiența personală a cadrului didactic ca strategie de prevenire a reducerii realizărilor personale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1240 20
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-26 14:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.135 (28)
Educație (14877)
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa. Conștiința valorii și eficiența personală a cadrului didactic ca strategie de prevenire a reducerii realizărilor personale. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 2(9), pp. 4-11. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(9) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Conștiința valorii și eficiența personală a cadrului didactic ca strategie de prevenire a reducerii realizărilor personale
CZU: 371.135

Pag. 4-11

Cuzneţov Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 ianuarie 2017


Rezumat

This article represents a theoretical and practical study that highlights the correlation: personal self - efficacy updating of teachers - prevention of burnout state. The introduction was made a brief excursus historical content specific and non-specific play patterns status burnaut and components of this state, individual symptoms, what is observed in interpersonal relations and the autoorganizational level. Finally, propose strategies / methods, forms and procedures for preventing and overcoming the state of burnaut.