Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2799 645 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-02-06 22:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.6(569.4) (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
SM ISO690:2012 HALFON-HEN, Dalia. The functional dimension of school inspection and school inspectors’ status in Israel. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 2(9), pp. 36-40. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(9) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014.6(569.4) | ||||||
Pag. 36-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul Dimensiunea funcțională a inspecției școlare și statutul inspectorului școlar în Izrael se face o privire de ansamblu asupra inspecției școlare și inspectorilor școlari din perspectiva impactului lor formativ asupra eficacității profesionale a învățătorilor. Inspectoratele școlare sunt instituții regionale, aflate sub jurisdicția Ministerului Educației, care acționează în vederea realizării prevederilor educaționale stipulate de Legea Învățământului, referitoare la finalitățile învățământului, accesul la toate nivelurile și formele de învățământ,precum și asigurarea condițiilor optime pentru desfășurarea procesului instructiv –educativ. Unitățile de competență specifice inspecției școlare din Izrael sunt: colaborarea cu factorii relevanţi; planificarea strategică; evaluarea activităţii didactice; monitorizarea activităţii specifice procesului de învăţământ; coordonarea activităţii specifice învăţământului. |
||||||
Cuvinte-cheie inspecție școlară, eficacitate profesională, inspector școlar, Legea învățământului, finalitățile învățământului |
||||||
|