Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
634 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-01-08 12:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:004 (32) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 GLOBA, Angela. Abordări didactice complexe privind predarea-învățarea tehnicii divide et impera prin intermediul tablei interactive . In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2015, nr. 2(7), pp. 14-23. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 2(7) / 2015 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.016.046:004 | |||||||
Pag. 14-23 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul respectiv conține abordări metodice care ţin de utilizarea tablei interactive în procesul de predare-învăţare a tehnicii Divide et Impera, în situația unor cazuri complexe. Se scoate în evidență rolul benefic al tablei interactive în procesul de asimilare rapidă a noilor concepte de către studenţi. Sunt examinate aspecte didactice prin prisma aplicării SMART Notebook-ului în procesul de predare-învățare a tehnicilor de programare. Se analizează în mod special rolul creator în procesul didactic şi imaginația de care trebuie să dispună un profesor pentru a dezvolta gândirea logica a studenţilor, pentru a încuraja participarea lor activă și a le crea deprinderi de sistematizare şi generalizare a celor învăţate. |
|||||||
|