Abordări didactice complexe privind predarea-învățarea tehnicii divide et impera prin intermediul tablei interactive
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
634 6
Ultima descărcare din IBN:
2021-01-08 12:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:004 (32)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
GLOBA, Angela. Abordări didactice complexe privind predarea-învățarea tehnicii divide et impera prin intermediul tablei interactive . In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2015, nr. 2(7), pp. 14-23. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(7) / 2015 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Abordări didactice complexe privind predarea-învățarea tehnicii divide et impera prin intermediul tablei interactive
CZU: 37.016.046:004

Pag. 14-23

Globa Angela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 15 noiembrie 2016


Rezumat

Articolul respectiv conține abordări metodice care ţin de utilizarea tablei interactive în procesul de predare-învăţare a tehnicii Divide et Impera, în situația unor cazuri complexe. Se scoate în evidență rolul benefic al tablei interactive în procesul de asimilare rapidă a noilor concepte de către studenţi. Sunt examinate aspecte didactice prin prisma aplicării SMART Notebook-ului în procesul de predare-învățare a tehnicilor de programare. Se analizează în mod special rolul creator în procesul didactic şi imaginația de care trebuie să dispună un profesor pentru a dezvolta gândirea logica a studenţilor, pentru a încuraja participarea lor activă și a le crea deprinderi de sistematizare şi generalizare a celor învăţate.