Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1010 103 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 19:54 |
SM ISO690:2012 BUZDUGAN, Adriana. Strategiile mixului de marketing pentru companiile din Republica Moldova. In: Studii Economice, 2014, nr. 2, pp. 87-99. ISSN 1857-226X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studii Economice | |||||||
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1857-226X | |||||||
|
|||||||
Pag. 87-99 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Formularea de strategii şi centrarea întregului management asupra lor favorizează, de regulă, luarea în considerare a intereselor principalilor acţionari ai firmei. Ca urmare, gradul de implicare constructivă a acţionarilor în activitatea firmei va fi sensibil mai intens şi mai eficace. Strategia, trasând traiectoria de evoluţie a firmei pe o perioada relativ îndelungată, asigura salariaţilor o direcţionare raţională a eforturilor, o consistenta si convergenta in timp a deciziilor si acţiunilor, subordonate atingerii unor obiective precis si riguros conturate. |
|||||||
Cuvinte-cheie strategii, produs, preţ, promovare, diferenţiere, plan de marketing, analiza SWOT, plasare, obiective de marketing. |
|||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Buzdugan, A.V.</creatorName> <affiliation>Universitatea Liberă Internaţională din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Strategiile mixului de marketing pentru companiile din Republica Moldova</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2014</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-226X</relatedIdentifier> <subjects> <subject>strategii</subject> <subject>produs</subject> <subject>preţ</subject> <subject>promovare</subject> <subject>plasare</subject> <subject>diferenţiere</subject> <subject>plan de marketing</subject> <subject>analiza SWOT</subject> <subject>obiective de marketing.</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2014-12-25</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Formularea de strategii şi centrarea întregului management asupra lor favorizează, de regulă, luarea în considerare a intereselor principalilor acţionari ai firmei. Ca urmare, gradul de implicare constructivă a acţionarilor în activitatea firmei va fi sensibil mai intens şi mai eficace. Strategia, trasând traiectoria de evoluţie a firmei pe o perioada relativ îndelungată, asigura salariaţilor o direcţionare raţională a eforturilor, o consistenta si convergenta in timp a deciziilor si acţiunilor, subordonate atingerii unor obiective precis si riguros conturate. </description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The formulation of management strategies and focus on their entire favors, usually taking into account the interests of principal shareholders of the company. As a result, the degree of constructive engagement of shareholders in the company activity will be significantly more intensive and effective. Strategy, tracing the path of evolution of the company over a relatively long period, ensure employees rational targeting of efforts, time consistency and convergence in decisions and actions, subordinate objectives to be achieved precisely and rigorously delineated</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>