Articolul precedent |
Articolul urmator |
231 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 21:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5:54 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025) |
SM ISO690:2012 RADU, Larisa-Simona. Predarea chimiei în gimnaziu prin utilizarea conceptelor socioștiințifice. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 1., pp. 89-94. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p89-94 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1., 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p89-94 | ||||||
CZU: 373.5:54 | ||||||
Pag. 89-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Aspectele fundamentale ale vieții cotidiene cuprind și prezența științelor naturii. Chimia este una dintre aceste științe, iar scopul educației în gimnaziu este de a obține un viitor cetățean familiarizat cu noțiuni științifice din chimie. Principalele probleme în studiul chimiei sunt lipsa de relevanță și de transfer către noțiuni uzuale , astfel încât profesorii de chimie sunt nevoiți să adauge un element uman în predarea chimiei. Un astfel e demers este instruirea contextualizată de chimie. O instrucțiune bazată pe exemple reale ancorate în social este un model de implementare a instrucțiunilor bazate pe context. Problemele socioștiințifice pot fi folosite în instruirea bazată pe context. Cu toate acestea, există îndrumări limitate pentru profesorii de chimie cu privire la modul de integrare a problemelor socioștiințifice în predarea chimiei. Această lucrare și-a propus să descrie un exemplu e prepare a chimiei prin utilizarea și experimentarea conceptelor socioștiințifice . |
||||||
Cuvinte-cheie predarea chimiei, instruire contextualizată, concept socioștiințific, chemistry teaching, contextualized instruction, socioscientific concept |
||||||
|