Функции оценивания результатов обучения в контексте информационных технологий
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
881 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-06 13:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004 (110)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
КАНДОВ, Пинхас. Функции оценивания результатов обучения в контексте информационных технологий. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 1(49), pp. 52-55. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(49) / 2016 / ISSN 1811-5470

Функции оценивания результатов обучения в контексте информационных технологий
CZU: 37.016:004

Pag. 52-55

Кандов Пинхас
 
Universitatea de Stat din Israel
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 30 iunie 2016


Rezumat

In articol se analizează acţiunile de bază ale evaluării rezultatelor invăţării şi definirea noţiunilor „măsurarea”, „aprecierea”, „notarea” etc. In acest context sunt analizate şi funcţiile evaluării: socială, pedagogică, managerială, motivaţională din perspectiva aplicării tehnologiilor informaţionale.

The article puts into discussion the analysis of the basic actions of learning outcomes assessment and the definition of the following notions: „measurement”, „appreciation”, „marking” etc. In this context are analyzed and evaluation functions: social, pedagogical, managerial, motivational perspective the application of information technologies.

Cuvinte-cheie
evaluare, apreciere, luarea deciziilor, monitorizare, măsurare, funcţiile evaluării, diagnosticarea

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Kandov, P.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat din Israel, Israel</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ru'>Функции оценивания результатов обучения в контексте информационных технологий</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2016</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1811-5470</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>evaluare</subject>
<subject>apreciere</subject>
<subject>luarea deciziilor</subject>
<subject>monitorizare</subject>
<subject>măsurare</subject>
<subject>funcţiile evaluării</subject>
<subject>diagnosticarea</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.016:004</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2016-03-22</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>In articol se analizează acţiunile de bază ale evaluării rezultatelor invăţării şi definirea noţiunilor „măsurarea”, „aprecierea”, „notarea” etc. In acest context sunt analizate şi funcţiile evaluării: socială, pedagogică, managerială, motivaţională din perspectiva aplicării tehnologiilor informaţionale. </description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The article puts into discussion the analysis of the basic actions of learning outcomes assessment and the definition of the following notions: „measurement”, „appreciation”, „marking” etc. In this context are analyzed and evaluation functions: social, pedagogical, managerial, motivational perspective the application of information technologies.</description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>