Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1310 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-07 10:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.126 (116) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2526) |
SM ISO690:2012 BARBĂ, Maria. Calitatea formării inițiale a cadrelor didactice în domeniul educației timpurii în învățământul superior din Republica Moldova. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2015, nr. 2(2), pp. 71-78. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | |||||
Numărul 2(2) / 2015 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | |||||
|
|||||
CZU: 378.126 | |||||
Pag. 71-78 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
La préparation des cadres didactiques dans le domaine de l’éducation précoce de l’enseignement supérieur dans la République de Moldova se réalise en conformité des fiches-enseignant du curriculum disciplinaire, des supports des cours, des ghides méthodologiques etc. Les standardes de formation initiale du spécialiste avec la formation supérieure universitaire correspond aux compétences gnosiologiques, praxiologiques, de pronostic, d’investigation, d’évaluation, de manager de communication, d’ intégration sociale, de formation professionnelle continue etc. La formation des cadres didactiques de la perspective de la pédagogie moderne et postmoderne évidentie l’importance de l’éducation permanente. La qualité des apprenants c’est la valeur de base de l’efficience |
|||||
Cuvinte-cheie calitate, educaţie timpurie, competenţă, formarea continuă, formarea profesională |
|||||
|