Психолого - педагогическое сопровождение - основа социально активной личности студента
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1347 1
Ultima descărcare din IBN:
2016-11-02 13:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.015.3-057.87 (6)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
SM ISO690:2012
ТЮТЮННИК, Лариса. Психолого - педагогическое сопровождение - основа социально активной личности студента. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2015, nr. 2(2), pp. 79-91. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 2(2) / 2015 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Психолого - педагогическое сопровождение - основа социально активной личности студента
CZU: 378.015.3-057.87

Pag. 79-91

Тютюнник Лариса
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2016


Rezumat

Suportul educaţional psihologic al studentului stă la baza deyvoltării personală şi a succsului în studii- Anume din acest motiv ăn demersul nostru ştiinţific interpretăm suportul educaţional psihologic ca fiind una dintre principale componente ale sistemului educaţional în cadrul colegolor şi a instituţilor de învăţămint superior. Autorul ne aduce la cunoştinţă propria experienţă de lucru a servicilor psihologice din instituţiile diferitelor ţări, precum Romănia, Rusia, Polonia, America de Nord. Actualmente tot mai evident devine faptul că, dacă există un system educaţional integral ţării, va persistă şi un sistem educaţional integrat de servicii de ordin psihologic ce funcţionează pentru el. Articolul ne prezentă aspectele de fond a le teoriei cu privire la suportul educaţional, cu direcţiile fundamentale în activitatea psihologului, la fel şi cu sarcinile de baza care trebuie să fie realizate în cadrul colegirol şi a instituţilor de învăţămînt superior.