Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1099 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-03 18:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.2 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Psihologie (3398) |
SM ISO690:2012 CALLO, Tatiana, PASCARI, Valentina. Funcţionalitatea în educaţie: sens şi necesitate
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 8-12. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.922.2 | ||||||
Pag. 8-12 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Titlul acestui articol nu este o asociere aleatorie de cuvinte, ci este materializarea unei idei ce stăpâneşte pedagogia
actuală. Titlul, poate mai puţin clar la prima vedere, ne cere, pentru a facilita acceptarea lui, să dezvăluim explicativ
gândul formulat. Actualmente, traversarea ştiinţifică a funcţionalităţii în pedagogie, în căutarea esenţei sale aplicative,
generează o viziune care să cuprindă cât mai mult din spaţiul fenomenului respectiv. Aşa se face că epistemologia vine
cu unele recomandări de inventariere a analizelor de durată medie, judecând „etajele” medii ale funcţionalităţii. |
||||||
Cuvinte-cheie funcţionalitate, funcţionalism, posibilităţi, adaptare la mediu, necesitate, rol, utilitate, utilizare. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Callo, T.M.</creatorName> <affiliation>Consiliul Naţional pentru Acreditare şi Atestare, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Pascari, V.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Funcţionalitatea în educaţie: sens şi necesitate </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2015</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2103</relatedIdentifier> <subjects> <subject>funcţionalitate</subject> <subject>funcţionalism</subject> <subject>posibilităţi</subject> <subject>adaptare la mediu</subject> <subject>necesitate</subject> <subject>rol</subject> <subject>utilitate</subject> <subject>utilizare.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.015.3+159.922.2</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2015-06-10</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Titlul acestui articol nu este o asociere aleatorie de cuvinte, ci este materializarea unei idei ce stăpâneşte pedagogia actuală. Titlul, poate mai puţin clar la prima vedere, ne cere, pentru a facilita acceptarea lui, să dezvăluim explicativ gândul formulat. Actualmente, traversarea ştiinţifică a funcţionalităţii în pedagogie, în căutarea esenţei sale aplicative, generează o viziune care să cuprindă cât mai mult din spaţiul fenomenului respectiv. Aşa se face că epistemologia vine cu unele recomandări de inventariere a analizelor de durată medie, judecând „etajele” medii ale funcţionalităţii.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The title of this article is not a random combination of words, it is the materialization of an idea that rules over current pedagogy. The title, perhaps less obvious at first glance, requires us, to facilitate his acceptance, explanatory disclose formulated thought. Currently, scientific crossing of the functionality in pedagogy, in seeking its applied essence, generates a vision that includes as much of the space phenomenon. That is why the epistemology comes with some recommendations for medium term inventory analysis, judging average "levels" of functionality.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>