Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1296 118 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-04 13:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138+659.1 (11) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (816) |
Publicitate. Reclamă (175) |
SM ISO690:2012 BELOSTECINIC, Grigore, RAILEANU, Nicolae. Publicitatea exterioară: particularităţi şi strategii. In: Economica, 2011, nr. 2(76), pp. 9-21. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 2(76) / 2011 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138+659.1 | ||||||
Pag. 9-21 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Publicitatea este cea mai omniprezentă formă
de persuasiune din societatea modernă. Printre toate
formele de publicitate, afişajul sau publicitatea
exterioară ocupă un loc aparte, graţie avantajelor pe
care le oferă. Articolul dat urmăreşte un dublu scop.
Pe de o parte, propune o analiză detaliată a
principalelor avantaje şi dezavantaje oferite de afişaj,
iar, pe de altă parte, purcede la o trecere în revistă a
principalelor realizări din industria afişajului din ţara
noastră.
|
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Belostecinic, G.L.</creatorName> <affiliation>Academia de Ştiinţe a Moldovei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Raileanu, N.A.</creatorName> <affiliation>Academia de Studii Economice din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Publicitatea exterioară: particularităţi şi strategii</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2011</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-9136</relatedIdentifier> <subjects> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>339.138+659.1</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2011-06-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Publicitatea este cea mai omniprezentă formă de persuasiune din societatea modernă. Printre toate formele de publicitate, afişajul sau publicitatea exterioară ocupă un loc aparte, graţie avantajelor pe care le oferă. Articolul dat urmăreşte un dublu scop. Pe de o parte, propune o analiză detaliată a principalelor avantaje şi dezavantaje oferite de afişaj, iar, pe de altă parte, purcede la o trecere în revistă a principalelor realizări din industria afişajului din ţara noastră. </description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Advertising is the most ubiquitous form of persuasion in modern society. Among all forms of advertising, the display or outdoor advertising occupies a special place, thanks to the advantages offered by it. This article pursues a double purpose. On one hand, proposes a detailed analysis of the main advantages and disadvantages offered by the display, on the other hand, proceeds from an overview of the main developments in the display industry in our country. </description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>