Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1294 118 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-04 13:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138+659.1 (11) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
Publicitate. Reclamă (175) |
SM ISO690:2012 BELOSTECINIC, Grigore, RAILEANU, Nicolae. Publicitatea exterioară: particularităţi şi strategii. In: Economica, 2011, nr. 2(76), pp. 9-21. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 2(76) / 2011 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138+659.1 | ||||||
Pag. 9-21 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Publicitatea este cea mai omniprezentă formă
de persuasiune din societatea modernă. Printre toate
formele de publicitate, afişajul sau publicitatea
exterioară ocupă un loc aparte, graţie avantajelor pe
care le oferă. Articolul dat urmăreşte un dublu scop.
Pe de o parte, propune o analiză detaliată a
principalelor avantaje şi dezavantaje oferite de afişaj,
iar, pe de altă parte, purcede la o trecere în revistă a
principalelor realizări din industria afişajului din ţara
noastră.
|
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-3571</doi_batch_id> <timestamp>1714016357</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Academia de Studii Economice din Moldova</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Economica</full_title> <issn media_type='print'>18109136</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2011</year> </publication_date> <issue>2(76)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Publicitatea exterioară: particularităţi şi strategii</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Grigore</given_name> <surname>Belostecinic</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Nicolae</given_name> <surname>Raileanu</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2011</year> </publication_date> <pages> <first_page>9</first_page> <last_page>21</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>