Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1151 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-03 22:51 |
SM ISO690:2012 ATAMNI, Kamli. Aspects of special education in the world and in Israel: legislation, implementation and future possibilities. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2013, nr. 2, pp. 15-21. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | ||||||
Numărul 2 / 2013 / ISSN 1857-0445 | ||||||
|
||||||
Pag. 15-21 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Schimbările ce au afectat societatea contemporană au generat efecte şi asupra atitudinii comunităţii faţă de persoanele cu nevoi speciale, mai ales faţă de copiii cu nevoi speciale. În acest context, educaţia specială vine să furnizeze bazele teoretico-practice privind sprijinul necesar copilului cu nevoi speciale, pentru a depăşi dificultăţile întâlnite în procesul adaptării sale sociale. Acest articol reflectă unele aspecte ale educaţiei speciale şi cuprinde diverse viziuni privind incluziunea şi posibilitatea integrării copiilor cu nevoi speciale în învăţământul public şi în cadrul altor structuri educaţionale disponibile atât în Europa, SUA, cât şi în Israel. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie specială, incluziune, dificultăţi, dizabilităţi, integrare |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Atamni, K.</dc:creator> <dc:date>2013-07-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Schimbările ce au afectat societatea contemporană au generat efecte şi asupra atitudinii comunităţii faţă de persoanele cu nevoi speciale, mai ales faţă de copiii cu nevoi speciale. În acest context, educaţia specială vine să furnizeze bazele teoretico-practice privind sprijinul necesar copilului cu nevoi speciale, pentru a depăşi dificultăţile întâlnite în procesul adaptării sale sociale. Acest articol reflectă unele aspecte ale educaţiei speciale şi cuprinde diverse viziuni privind incluziunea şi posibilitatea integrării copiilor cu nevoi speciale în învăţământul public şi în cadrul altor structuri educaţionale disponibile atât în Europa, SUA, cât şi în Israel.</dc:description> <dc:source>Artă şi Educaţie Artistică (2) 15-21</dc:source> <dc:subject>educaţie specială</dc:subject> <dc:subject>incluziune</dc:subject> <dc:subject>dificultăţi</dc:subject> <dc:subject>dizabilităţi</dc:subject> <dc:subject>integrare</dc:subject> <dc:title>Aspects of special education in the world and in Israel: legislation, implementation and future possibilities</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>