Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-01 02:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.6:338 (5) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139) |
Situație economică. Politică economică. Conducerea economiei. Planificarea economiei. Producție. Servicii. Prețuri (2998) |
![]() OLEINIUC, Maria. Abordări conceptuale privind calitatea. In: Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice, 2014, nr. 1, pp. 52-53. ISSN 1857-3630. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice | ||||||
Numărul 1 / 2014 / ISSN 1857-3630 /ISSNe 1857-3630 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.6:338 | ||||||
JEL: ZO, L15, L10, L23 | ||||||
Pag. 52-53 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Într-o economie de piaţă, problema calităţii este cel mai important factor pentru îmbunătăţirea nivelului de trai, securităţii economice, sociale şi a mediului. Problema asigurării calităţii este foarte importantă pentru orice întreprindere industrială. Prin urmare, condiţiile actuale de afaceri se concentrează pe furnizarea calităţii produsului de înaltă calitate, prin dezvoltarea şi implementarea sistemelor de management al calităţii. |
||||||
Cuvinte-cheie calitate, asigurarea calităţii, calitate totală, ISO 8402, ISO 9000 etc. |
||||||
|