Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1923 225 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 16:44 |
SM ISO690:2012 PLATON, Carolina. Rolul familiei în adaptarea şcolară. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 221-223. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 221-223 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Contextul familial în care se dezvoltă copilul are o importanţă majoră. Articolul reflectă opinia autorilor cu privire la valorile psihologice, statutul socioeconomic şi sociocultural al familiei – factori de primă importanţă în adaptarea şcolară. |
||||||
Cuvinte-cheie familie, copil, valoare, statut |
||||||
|