Rolul familiei în adaptarea şcolară
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1923 225
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 16:44
SM ISO690:2012
PLATON, Carolina. Rolul familiei în adaptarea şcolară. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 221-223. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Rolul familiei în adaptarea şcolară

Pag. 221-223

Platon Carolina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2014


Rezumat

Contextul familial în care se dezvoltă copilul are o importanţă majoră. Articolul reflectă opinia autorilor cu privire la valorile psihologice, statutul socioeconomic şi sociocultural al familiei – factori de primă importanţă în adaptarea şcolară.

The family context in which the child is developing has a major importance. The article is reflecting the opinions of a group of authors regarding the psychological value of the family, as well as its social-economic and social-cultural status – factor of a primary importance in the process of the child's adjustment in school.

Cuvinte-cheie
familie, copil, valoare, statut