Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1550 214 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 14:46 |
SM ISO690:2012 PLATON, Carolina, GORINCIOI, Veronica. Stresul şi sindromul arderii emoţionale
la profesorii universitari
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 224-228. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 224-228 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Obiectivul principal pe care l-am urmărit în acest articol este de a explora relaţia dintre stres şi epuizare emoţională la profesorii universitari. Cadrul teoretic şi empiric al cercetării noastre se fundamentează pe rezultatele unor studii(Cooper et al., 2001; Johns, 1998; Maslach şi Leiter, 1997 ş.a.) cu privire la stres şi epuizare emoţională. Interesul nostru se axează atât pe studiul relaţiei dintre componentele enunţate mai sus, cât şi pe evidenţierea diferenţelor gender în manifestarea stresului şi a epuizării emoţionale. Studiul a fost realizat pe un eşantion de 120 cadre didactice universitare,testul fiind metoda de bază în culegerea datelor. Rezultatele confirmă ipoteza noastră privind existenţa unor diferenţe gender în manifestarea sindromului arderii profesionale la cadrele didactice din mediul universitar. |
||||||
Cuvinte-cheie stres, epuizare emoţională, gender |
||||||
|