Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
913 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 08:36 |
SM ISO690:2012 NEGRUŢA, Olga. Metodele interactive – O directivă împotriva rutinei şi conservatorismului în învăţământ
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 91-93. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 91-93 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conform cercetărilor realizate de M.Mc. Laughlin, privind punctele forte ale competenţelor căutate de angajatori, pentru a solicita un loc de muncă, toate companiile au nevoie de: oameni care pot comunica, gândi şi continua să înveţe pe parcursul întregii lor vieţi; oameni care pot demonstra atitudini pozitive şi un comportament decent, responsabilitate şi capacitatea de a se adapta; oameni care pot lucra împreună cu alţii. De aici apare necesitatea pregătirii atât a elevilor/studenţilor în timpul şcolarizării, cât şi a profesionaliştilor din diverse domenii în direcţia dezvoltării unor elemente legate de comunicare şi a abilităţilor de integrare în microgrupuri. Pentru dezvoltarea acestor competenţe studenţii pot fi descoperiţi şi promovaţi doar utilizând o varietate de metode interactive, care pun accentul pe aspectul formativ şi motivaţional al şcolii. |
||||||
Cuvinte-cheie competențe, strategii interactive, personalitate, învăţământ modern, metode de învăţământ |
||||||
|