Metodele interactive – O directivă împotriva rutinei şi conservatorismului în învăţământ
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
913 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 08:36
SM ISO690:2012
NEGRUŢA, Olga. Metodele interactive – O directivă împotriva rutinei şi conservatorismului în învăţământ . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 91-93. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Metodele interactive – O directivă împotriva rutinei şi conservatorismului în învăţământ

Pag. 91-93

Negruţa Olga
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2014


Rezumat

Conform cercetărilor realizate de M.Mc. Laughlin, privind punctele forte ale competenţelor căutate de angajatori, pentru a solicita un loc de muncă, toate companiile au nevoie de: oameni care pot comunica, gândi şi continua să înveţe pe parcursul întregii lor vieţi; oameni care pot demonstra atitudini pozitive şi un comportament decent, responsabilitate şi capacitatea de a se adapta; oameni care pot lucra împreună cu alţii. De aici apare necesitatea pregătirii atât a elevilor/studenţilor în timpul şcolarizării, cât şi a profesionaliştilor din diverse domenii în direcţia dezvoltării unor elemente legate de comunicare şi a abilităţilor de integrare în microgrupuri. Pentru dezvoltarea acestor competenţe studenţii pot fi descoperiţi şi promovaţi doar utilizând o varietate de metode interactive, care pun accentul pe aspectul formativ şi motivaţional al şcolii.

According to research conducted by M. Mc. Laughlin on the strengths of the skills sought by employers to those seeking a job all companies need: people who can communicate, think and continue to learn throughout their lives, people who can demonstrate positive attitudes and behaviors, responsibility and adaptability, people who can work with others. Hence there is a necessity of preparing both pupils / students during schooling, and to professionals in various fields towards the development of elements of communication and integration skills in small groups. Developing these skills students can be found and developed only by using a variety of methods involving interaction tables, which emphasize formative and motivational aspect of school.

Cuvinte-cheie
competențe, strategii interactive, personalitate, învăţământ modern,

metode de învăţământ