Esenţa şi logica educaţiei integrale a copilului în cadrul familial şi şcolar: strategii, principii, forme şi metode
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1055 25
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-07 14:41
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa. Esenţa şi logica educaţiei integrale a copilului în cadrul familial şi şcolar: strategii, principii, forme şi metode . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 85-90. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Esenţa şi logica educaţiei integrale a copilului în cadrul familial şi şcolar: strategii, principii, forme şi metode

Pag. 85-90

Cuzneţov Larisa
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2014


Rezumat

Este realizat un studiu teoretico-aplicativ care reflectă cadrul metodologic general al educaţiei integrate în familie şi în şcoală. Studiul conţine un set de principii, forme şi metode care pot fi aplicate în educaţia integrală a copilului. Este abordată logica şi esenţa educaţiei integrale.

Article contains a theoretically-applied study which reflects general methodological framework of integrated education in family and school context. The study contains a set of principles, forms and methods that can be applied in integral education of the child. Logic and content of integral education is approached.

Cuvinte-cheie
educaţie integrală, familie, şcoală, metode, principii