Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1055 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-07 14:41 |
SM ISO690:2012 CUZNEŢOV, Larisa. Esenţa şi logica educaţiei integrale a copilului în cadrul familial şi şcolar: strategii, principii, forme şi metode
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 85-90. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 85-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Este realizat un studiu teoretico-aplicativ care reflectă cadrul metodologic general al educaţiei integrate în familie şi în
şcoală. Studiul conţine un set de principii, forme şi metode care pot fi aplicate în educaţia integrală a copilului. Este abordată
logica şi esenţa educaţiei integrale. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie integrală, familie, şcoală, metode, principii |
||||||
|