Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1069 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 23:40 |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Fundamentele pedagogice ale managementului proiectelor de intervenţie educaţională
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 15-21. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 15-21 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt cercetate bazele pedagogice ale managementului proiectelor de intervenţie educaţională: educaţia formală şi non-formală; noile educaţii; proiectarea centrată pe obiective; învăţarea prin rezolvare de probleme; învăţarea prin cooperare şi activitatea de echipă; evaluarea iniţială, curentă şi sumativă şi managementul pedagogic. Fundamentele respective sunt încadrate în mod analitic în contextul educaţional din Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie managementul proiectelor, educaţie non-formală, educaţie formală, intervenţie educaţională, noile educaţii |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Goraş-Postică, V.</dc:creator> <dc:date>2012-04-03</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>În articol sunt cercetate bazele pedagogice ale managementului proiectelor de intervenţie educaţională: educaţia formală şi non-formală; noile educaţii; proiectarea centrată pe obiective; învăţarea prin rezolvare de probleme; învăţarea prin cooperare şi activitatea de echipă; evaluarea iniţială, curentă şi sumativă şi managementul pedagogic. Fundamentele respective sunt încadrate în mod analitic în contextul educaţional din Republica Moldova.</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>The article presents a pedagogical research related to the bases of educational project management: formal and nonformal education, new educations, goal-centered design, learning problem solving, cooperative learning and team work, initial, current and summative assessment, and educational management. These bases are placed in an analytical way into the education context of Moldova.</dc:description> <dc:source>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) 59 (9) 15-21</dc:source> <dc:subject>managementul proiectelor</dc:subject> <dc:subject>intervenţie educaţională</dc:subject> <dc:subject>educaţie non-formală</dc:subject> <dc:subject>educaţie formală</dc:subject> <dc:subject>noile educaţii</dc:subject> <dc:title>Fundamentele pedagogice ale managementului proiectelor de intervenţie educaţională </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>