Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-28 16:49 |
![]() ENICOV, Cristina. Specificul funcţional al frazei averbale în textul publicitar. In: Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară, 2012, nr. 1, pp. 122-128. ISSN 1857-4149. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară | ||||||
Numărul 1 / 2012 / ISSN 1857-4149 | ||||||
|
||||||
Pag. 122-128 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Tendinţa lingvală generală spre concizie şi laconicitate, înregistrată în ultimul timp, impune folosirea, în acest text, de rând cu frazele verbale tradiţionale, şi a frazelor averbale, adică a frazelor care sunt private de verb. În articol, abordăm rolul pe care îl are acest tip de
construcţie sintactică în structura textului publicitar francez. |
||||||
Cuvinte-cheie cheie: frază averbală, rol., text publicitar, construcţie sintactică |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-30588</doi_batch_id> <timestamp>1719929860</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară</full_title> <issn media_type='print'>18574149</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2012</year> </publication_date> <issue>1</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Specificul funcţional al frazei averbale în textul publicitar</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Cristina</given_name> <surname>Enicov</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2012</year> </publication_date> <pages> <first_page>122</first_page> <last_page>128</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>