Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1005 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-28 16:49 |
SM ISO690:2012 ENICOV, Cristina. Specificul funcţional al frazei averbale în textul publicitar. In: Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară, 2012, nr. 1, pp. 122-128. ISSN 1857-4149. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară | ||||||
Numărul 1 / 2012 / ISSN 1857-4149 | ||||||
|
||||||
Pag. 122-128 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tendinţa lingvală generală spre concizie şi laconicitate, înregistrată în ultimul timp, impune folosirea, în acest text, de rând cu frazele verbale tradiţionale, şi a frazelor averbale, adică a frazelor care sunt private de verb. În articol, abordăm rolul pe care îl are acest tip de
construcţie sintactică în structura textului publicitar francez. |
||||||
Cuvinte-cheie cheie: frază averbală, rol., text publicitar, construcţie sintactică |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-30588</cfResPublId> <cfResPublDate>2012-06-01</cfResPublDate> <cfIssue>1</cfIssue> <cfStartPage>122</cfStartPage> <cfISSN>1857-4149</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/30588</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Specificul funcţional al frazei averbale în textul publicitar</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>cheie: frază averbală; text publicitar; construcţie sintactică; rol.</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Tendinţa lingvală generală spre concizie şi laconicitate, înregistrată în ultimul timp, impune folosirea, în acest text, de rând cu frazele verbale tradiţionale, şi a frazelor averbale, adică a frazelor care sunt private de verb. În articol, abordăm rolul pe care îl are acest tip de construcţie sintactică în structura textului publicitar francez.</cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'>General linguistic tendency toward laconicity and brevity that has been registered recently, requires the use, in this text, along with traditional verbal phrases, also non-verbal phrases, i.e. verb phrases that are deprived of a verb. In this article, we address the role of this type of syntactic construction in the structure of the French advertising text.</cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2012-06-01T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2012-06-01T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-40778</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2012-06-01T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-40778</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-40778-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2012-06-01T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Enicov</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Cristina</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>