IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-4(4) pentru cuvîntul-cheie "text publicitar"
Zum Funktionieren der Wortneubildungen in den deutschen Werbetexten
Dreglea Olesea
Interuniversitaria
Ediția 17, Vol.3. 2021. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-264-1.
Disponibil online 2 February, 2022. Descarcări-4. Vizualizări-320
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Specificul funcţional al frazei averbale în textul publicitar
Enicov Cristina
Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară
Nr. 1 / 2012 / ISSN 1857-4149
Disponibil online 10 April, 2014. Descarcări-9. Vizualizări-1006
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Enunțul averbal in cadrul comunicării publicitare
Enicov Cristina
Traducerea – act creativ: între știință și artă
2022. Chişinău. ISBN 978-9975-159-37-1.
Disponibil online 23 January, 2023. Descarcări-6. Vizualizări-292
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Valeurs connotatives du texte publicitaire français et roumain
Bîcu Nastea, Ciorba-Lașcu Tatiana
Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor
Ediția 68. 2019. Chişinău. ISBN 978-9975-76-280-9.
Disponibil online 18 October, 2019. Descarcări-0. Vizualizări-655
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-4 of 4