Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-4(4) pentru cuvîntul-cheie "text publicitar"
Zum Funktionieren der Wortneubildungen in den deutschen Werbetexten |
Dreglea Olesea |
Interuniversitaria |
Ediția 17, Vol.3. 2021. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-264-1. |
Disponibil online 2 February, 2022. Descarcări-4. Vizualizări-321 |
Specificul funcţional al frazei averbale în textul publicitar |
Enicov Cristina |
Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară |
Nr. 1 / 2012 / ISSN 1857-4149 |
Disponibil online 10 April, 2014. Descarcări-9. Vizualizări-1008 |
Enunțul averbal in cadrul comunicării publicitare |
Enicov Cristina |
Traducerea – act creativ: între știință și artă |
2022. Chişinău. ISBN 978-9975-159-37-1. |
Disponibil online 23 January, 2023. Descarcări-6. Vizualizări-298 |
Valeurs connotatives du texte publicitaire français et roumain |
Bîcu Nastea, Ciorba-Lașcu Tatiana |
Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor |
Ediția 68. 2019. Chişinău. ISBN 978-9975-76-280-9. |
Disponibil online 18 October, 2019. Descarcări-0. Vizualizări-656 |
1-4 of 4