Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1003 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-28 16:49 |
SM ISO690:2012 ENICOV, Cristina. Specificul funcţional al frazei averbale în textul publicitar. In: Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară, 2012, nr. 1, pp. 122-128. ISSN 1857-4149. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară | ||||||
Numărul 1 / 2012 / ISSN 1857-4149 | ||||||
|
||||||
Pag. 122-128 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tendinţa lingvală generală spre concizie şi laconicitate, înregistrată în ultimul timp, impune folosirea, în acest text, de rând cu frazele verbale tradiţionale, şi a frazelor averbale, adică a frazelor care sunt private de verb. În articol, abordăm rolul pe care îl are acest tip de
construcţie sintactică în structura textului publicitar francez. |
||||||
Cuvinte-cheie cheie: frază averbală, rol., text publicitar, construcţie sintactică |
||||||
|