Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-28 16:49 |
![]() ENICOV, Cristina. Specificul funcţional al frazei averbale în textul publicitar. In: Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară, 2012, nr. 1, pp. 122-128. ISSN 1857-4149. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară | ||||||
Numărul 1 / 2012 / ISSN 1857-4149 | ||||||
|
||||||
Pag. 122-128 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Tendinţa lingvală generală spre concizie şi laconicitate, înregistrată în ultimul timp, impune folosirea, în acest text, de rând cu frazele verbale tradiţionale, şi a frazelor averbale, adică a frazelor care sunt private de verb. În articol, abordăm rolul pe care îl are acest tip de
construcţie sintactică în structura textului publicitar francez. |
||||||
Cuvinte-cheie cheie: frază averbală, rol., text publicitar, construcţie sintactică |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Enicov, C.</dc:creator> <dc:date>2012-06-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Tendinţa lingvală generală spre concizie şi laconicitate, înregistrată în ultimul timp, impune folosirea, în acest text, de rând cu frazele verbale tradiţionale, şi a frazelor averbale, adică a frazelor care sunt private de verb. În articol, abordăm rolul pe care îl are acest tip de construcţie sintactică în structura textului publicitar francez.</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>General linguistic tendency toward laconicity and brevity that has been registered recently, requires the use, in this text, along with traditional verbal phrases, also non-verbal phrases, i.e. verb phrases that are deprived of a verb. In this article, we address the role of this type of syntactic construction in the structure of the French advertising text.</dc:description> <dc:source>Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară (1) 122-128</dc:source> <dc:subject>cheie: frază averbală</dc:subject> <dc:subject>text publicitar</dc:subject> <dc:subject>construcţie sintactică</dc:subject> <dc:subject>rol.</dc:subject> <dc:title>Specificul funcţional al frazei averbale în textul publicitar</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>