Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
854 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 19:16 |
SM ISO690:2012 BUTULESCU, Valeriu. Rentabilitatea implementării unor noi servicii bancare pe piaţa financiar-bancară din România
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2012, nr. 7(57), pp. 136-145. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 7(57) / 2012 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
Pag. 136-145 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lansarea unui produs nou pe o piaţă bancară nesigură şi cu un consum mult mai ridicat este o provocare care poate costa scump societăţile bancare. Produsul bancar pe care îl lansezi şi preţul pe care îl ceri sunt două criterii vitale pentru viitorul afacerii, astfel că acestea trebuie raportate atât la noile reguli pe care le impune piaţa, cât şi la cerinţele ridicate ale consumatorilor. Preţul corect al unui produs bancar este exact preţul pe care consumatorul este dispus să-l ofere. Lansarea unui produs bancar nou poate fi, chiar şi pentru băncile mari, o provocare serioasă atunci când este vorba de segmentul de piaţă şi de consolidarea brandului creat, astfel încât de multe ori produsele noi lansate au fost adevărate eşecuri pentru multe din ele. Pentru a evita acest lucru, trebuie să convingeţi consumatorii să încerce produsul şi să-l cumpere, însă preţul este un aspect important pentru ei. |
||||||
Cuvinte-cheie produs bancar, servicii bancare, concurenţă, calitate, piaţa financiară, Cost |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Butulescu, V.</creatorName> <affiliation>Universitatea Liberă Internaţională din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Rentabilitatea implementării unor noi servicii bancare pe piaţa financiar-bancară din România </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2012</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2073</relatedIdentifier> <subjects> <subject>produs bancar</subject> <subject>servicii bancare</subject> <subject>concurenţă</subject> <subject>calitate</subject> <subject>piaţa financiară</subject> <subject>Cost</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2012-07-03</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Lansarea unui produs nou pe o piaţă bancară nesigură şi cu un consum mult mai ridicat este o provocare care poate costa scump societăţile bancare. Produsul bancar pe care îl lansezi şi preţul pe care îl ceri sunt două criterii vitale pentru viitorul afacerii, astfel că acestea trebuie raportate atât la noile reguli pe care le impune piaţa, cât şi la cerinţele ridicate ale consumatorilor. Preţul corect al unui produs bancar este exact preţul pe care consumatorul este dispus să-l ofere. Lansarea unui produs bancar nou poate fi, chiar şi pentru băncile mari, o provocare serioasă atunci când este vorba de segmentul de piaţă şi de consolidarea brandului creat, astfel încât de multe ori produsele noi lansate au fost adevărate eşecuri pentru multe din ele. Pentru a evita acest lucru, trebuie să convingeţi consumatorii să încerce produsul şi să-l cumpere, însă preţul este un aspect important pentru ei.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Launching a new product in a market with consumer banking uncertain and much higher is a challenge that can cost you dearly banking companies. Banking product that you launch and price you're asking are both vital to the future of the business, so this should be reported both to new rules imposed by the market and the high demands of consumers. Fair price of a bank product is exactly the price the consumer is willing to offer. Launch of a new bank can be even for large banks a serious challenge when it comes to market share and strengthen the brand created, so often new products launched were true failures for many of them. To avoid this you need to convince consumers to try the product and buy it, but the price is an important issue for them.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>