Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1535 70 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 12:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015.3 (59) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 STRATAN, Victoria. Repere psihopedagogice ale procesului evaluativ. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 4(40), pp. 36-41. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(40) / 2013 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.015.3 | ||||||
Pag. 36-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reuneşte o serie de reflecţii privind demersurile psihopedagogice ale procesului evaluativ la treapta învăţământului primar. Acest articol este configurat de două dimensiuni complementare şi indisolubile: dimensiunea psihopedagogică, care face referire la subiectul evaluat – elevul de vârstă şcolară mică, şi dimensiunea evaluarea şcolară, care face referire la situaţiile evaluative. În demersurile noastre reflexive, argumentative articulate în acest articol, am urmărit să oglindim în special problemele de ordin psihopedagogic ce apar în procesul evaluativ şi să oferim soluţii didactice viabile. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, metacogniţie, competenţă, autoevaluare, evaluare formatoare, vârsta școlară mică |
||||||
|