Realizarea practicii pedagogice în cadrul formării profesionale iniţiale: discrepanţe, propuneri, sugestii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
876 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-29 20:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.134 (38)
Educație (14334)
SM ISO690:2012
DERMENJI-GURGUROV, Svetlana. Realizarea practicii pedagogice în cadrul formării profesionale iniţiale: discrepanţe, propuneri, sugestii. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 2(38), pp. 49-55. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(38) / 2013 / ISSN 1811-5470

Realizarea practicii pedagogice în cadrul formării profesionale iniţiale: discrepanţe, propuneri, sugestii
CZU: 371.134

Pag. 49-55

Dermenji-Gurgurov Svetlana
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 5 decembrie 2013


Rezumat

Autorul articolului abordează probleme legate de reformă şi remarcă faptul că pregătirea profesională iniţială a cadrelor didactice ocupă locul central, deoarece aici se promovează calitatea, profesionalismul, finalităţile. În acest scop s-a analizat şi s-a luat în discuţie cum se realizează practica pedagogică în cadrul formării profesionale iniţiale în câteva ţări pentru a observa, comparativ, afinităţi şi deosebiri.

In the present article, we have tried to demonstrate that in many reformissues, initial teacher training is central because here is addressing the quality, professionalism, purposes. To this end we have analyzed anddiscussed how to do practice teaching in initial vocational training in several countries to see comparatively affinity and differences.

Cuvinte-cheie
formare profesională iniţială, reforma învăţământului, competenţă pedagogică