The use of shock tactics in HIV/AIDS prevention advertisings
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
861 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-09 17:33
SM ISO690:2012
GAUGAŞ, Tatiana. The use of shock tactics in HIV/AIDS prevention advertisings. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2007, nr. 8, pp. 255-259. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 8 / 2007 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

The use of shock tactics in HIV/AIDS prevention advertisings

Pag. 255-259

Gaugaş Tatiana
 
Academy of Economic Studies of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

În articol sunt studiate particularităţile reclamei în marketingul social. Sunt descrise elementele principale ale unei campanii de reclamă sociale de succes, subiectul fiind axat pe analiza avantajelor utilizării tacticilor de şoc în reclama de prevenire a fenomenului HIV/SIDA. Reclama de şoc este în acest caz mai eficientă, deoarece permite o memorizare mai bună a mesajului şi un grad de influenţă mai mare asupra comportamentului consumatorilor.