Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
861 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-09 17:33 |
SM ISO690:2012 GAUGAŞ, Tatiana. The use of shock tactics in HIV/AIDS prevention advertisings. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2007, nr. 8, pp. 255-259. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 8 / 2007 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
Pag. 255-259 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt studiate particularităţile reclamei în marketingul social. Sunt descrise elementele principale ale unei
campanii de reclamă sociale de succes, subiectul fiind axat pe analiza avantajelor utilizării tacticilor de şoc în reclama
de prevenire a fenomenului HIV/SIDA. Reclama de şoc este în acest caz mai eficientă, deoarece permite o memorizare
mai bună a mesajului şi un grad de influenţă mai mare asupra comportamentului consumatorilor. |
||||||
|