Alternative strategice de marketing privind dezvoltarea turismului intern în Republica Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
900 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 15:50
SM ISO690:2012
MOLDOVAN-BATRANAC, Viorelia, CAVCALIUC, Ina. Alternative strategice de marketing privind dezvoltarea turismului intern în Republica Moldova. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2007, nr. 8, pp. 251-254. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 8 / 2007 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Alternative strategice de marketing privind dezvoltarea turismului intern în Republica Moldova

Pag. 251-254

Moldovan-Batranac Viorelia1, Cavcaliuc Ina2
 
1 Academia de Studii Economice din Moldova,
2 Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2013


Rezumat

There are all the challenges in order to develop the internal tourism in Moldova. There has been a remarkable growth in tourist arrivals in the latest years. In such a way, the marketing strategy sets the most effective approach in order to be applied to achieve the marketing objectives. The marketing strategy should be reviewed and modified, if necessary, depending on markets trends and any changes in development of the tourism internal product. The industry must be prepared to be flexible, innovative and responsive to the emerging market trends.