Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
756 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 15:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.132 (64) |
Educație (14580) |
SM ISO690:2012 VICOL, Nelu. Construcţia identităţii profesionale
(Vizualizări introductive). In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 4, pp. 48-52. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4 / 2011 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.132 | ||||||
Pag. 48-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Textul avansează una dintre configuraţiile domeniului de profesionalizare a carierei didactice care se identifică în competenţele emoţionale ale personalului de predare, ele semnificând un demers al procesului educativ prin care se înţelege impactul emoţional al schimbării asupra noastră şi asupra altora. |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-21529</cfResPublId> <cfResPublDate>2011-10-03</cfResPublDate> <cfIssue>4</cfIssue> <cfStartPage>48</cfStartPage> <cfISSN>1811-5470</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/21529</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Construcţia identităţii profesionale (Vizualizări introductive)</cfTitle> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Textul avansează una dintre configuraţiile domeniului de profesionalizare a carierei didactice care se identifică în competenţele emoţionale ale personalului de predare, ele semnificând un demers al procesului educativ prin care se înţelege impactul emoţional al schimbării asupra noastră şi asupra altora.</cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'>The text advances one of the configurations of the didactic career professionalization field which identifies itself through the emotional competences of teaching staff; thus, signifying an approach of the educative process which means the emotional impact of changes on us and on others.</cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2011-10-03T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2011-10-03T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-5566</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2011-10-03T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-5566</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-5566-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2011-10-03T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Vicol</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Nelu</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>