Motivarea cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1609 160
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 21:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
331.101.3:371.124 (2)
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (382)
Educație (14022)
SM ISO690:2012
ANDRIŢCHI, Viorica. Motivarea cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 4, pp. 53-59. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4 / 2011 / ISSN 1811-5470

Motivarea cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar
CZU: 331.101.3:371.124

Pag. 53-59

Andriţchi Viorica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Articolul abordează problematica motivării cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar, ca strategie a managementului resurselor umane. Se oferă câteva strategii manageriale oportune pentru motivarea cadrelor didactice: managementul eficient al comunicării organizaţionale, managementul atmosferei/climatului organizaţional, monitorizarea stării de bine din instituţie, promovarea justiţiei organizaţionale, promovarea comportamentului civic organizaţional, valorificarea principiilor managementului participativ etc.

Article addresses the issue of motivation of teachers in university education as a human resources management strategy. It provides some appropriate management strategies for motivating teachers: effective management of organizational communication, management of atmosphere/climate, well-being of the institution monitoring, promoting organizational justice, organizational citizenship behavior promotion, recovery, etc. participative management principles.