Formarea reglării emoţional-volitive la copiii cu reţinere în dezvoltarea psihică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
964 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-07 21:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.947:159.922.7 (1)
Psihologie (3434)
SM ISO690:2012
BUCUN, Nicolae, MAXIMCIUC, Victoria. Formarea reglării emoţional-volitive la copiii cu reţinere în dezvoltarea psihică. In: Univers Pedagogic, 2010, nr. 3, pp. 48-54. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3 / 2010 / ISSN 1811-5470

Formarea reglării emoţional-volitive la copiii cu reţinere în dezvoltarea psihică
CZU: 159.947:159.922.7

Pag. 48-54

Bucun Nicolae1, Maximciuc Victoria2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

În lucrare sunt prezentate modelele psihopedagogice de dezvoltare a reglării emoţional-volitive la copiii cu reţinere în dezvoltare. Modelele implementate au dezvoltat reglarea emoţional-volitivă prin valorificarea perceperii emoţionale, categorizării şi diferenţierii emoţionale, reglării volitive şi autoreglării conştiente.

The paper presents the pedagogical models for regulating the development of children with emotional-volitional development restraint. Emotional adjustment models were developed, implemented by exploiting volitional emotional perception, categorization and differentiation of emotional adjustment and self-regulation volitional conscious.

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Bucun, N.I.</creatorName>
<affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Maximciuc, V.G.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Formarea reglării emoţional-volitive la copiii cu reţinere în dezvoltarea psihică</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2010</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1811-5470</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>159.947:159.922.7</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2010-07-01</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În lucrare sunt prezentate modelele psihopedagogice de dezvoltare a reglării emoţional-volitive la copiii cu reţinere în dezvoltare. Modelele implementate au dezvoltat reglarea emoţional-volitivă prin valorificarea perceperii emoţionale, categorizării şi diferenţierii emoţionale,
reglării volitive şi autoreglării conştiente.</description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The paper presents the pedagogical models for regulating the development of children with emotional-volitional development
restraint. Emotional adjustment models were developed, implemented by exploiting volitional emotional perception, categorization and differentiation of emotional adjustment
and self-regulation volitional conscious.</description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>